27 Ekim 2014

AYŞE TAKI Galerisi – BÜNYAMİN PEHLİVAN – resim sergisi



 BÜNYAMİN  PEHLİVAN

resim sergisi

3 – 22 Kasım 2014

basın bülteni
  
MAVİ’NİN RESSAMI BÜNYAMİN PEHLİVAN’IN
RESİM SERGİSİ
3 Kasım Pazartesi Ayşe Takı Galerisi’nde açılıyor.

MAVİ'NİN RESMİ ,  RESMİN MAVİSİ..

MAVİ  ile kişisel sergilerimin  dördüncüsünü Sanatseverlerle tanıştırmak benim için heyecan ve gurur
vericidir.  40 yılı aşkın resim hayatımın profesyonel anlamdaki son 20 yılında çıraklık döneminin
ardından Bodrum'a yerleşmemle birlikte buranın çekim gücünün etkisi sanırım,  kendimi 2002 yılından
itibaren MAVİ'nin içinde buldum. Kalfalık dönemim diye adlandırdığım bu süreçte hiçbir kurala bağlı
kalmaksızın, kendime özgü, bazen naifce fakat yaşadığım toprakların, Anadolu'nun resmini yapmaya
çalışıyorum. Bazen bir türküyü,bazen başkaldırıyı ve bazen de estetiği resmetmeye çalıştım.
"Sanatçı çağının aynasıdır" ilkesi ilkem oldu, sanata ve etiğine bağlı kalmaya özen gösteriyorum.
Sanat su gibidir,
akar derin yerlere.
Bulanır su,
akarsa sığ yerlere...
Sanatın baskı altına alındığı bu günlerde, sanatın en yüce değer olduğu bilinci ile İNADINA SANAT
diyorum ve  tüm sanatçıları  inadına sanata devam etmelerini diliyorum.
Sergi 22 Kasım tarihine dek görülebilir.



AYŞE TAKI  Galerisi

Şakayık Sok. 53  Tuna Palas Daire: 1, Teşvikiye, İstanbul

Tel: +90 212 343 21 54